A páciensek ilyenkor díjmentesen és nem utolsó sorban időpont foglalás nélkül mérhetik fel egészségi állapotukat. Ráadásul olyan vizsgálatokon is részt vehetnek, amelyre az év többi napján nincs, vagy csak hosszas utánajárással van lehetőség.
Évente hétszázezer orvos-beteg találkozó valósul meg az intézményben; egy páciens egy esztendő alatt általában négy alkalommal fordul meg a rendelőben. Huszonháromezer ellátásra csak egy panasz jut, peres eljárás pedig egyáltalán nincs a Gyógyír ellen - meséli dr. Kóti Tamás, az intézmény vezetője.
Ezek az adatok egyébként magasan az átlag felett állnak; ebből is látszik, hogy a páciensek elégedettek. Az adatokat a lakossági fórum is alátámasztja, a hozzászólások zöme nem a szolgáltatás minőségére, hanem a komfortjavító megoldásokra irányul. Igazi panasz nem is érkezik.
"A digitális átállásnak köszönhetően a páciensek vizsgálatait és leleteit sokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kezelni, ami láthatóan a lakosság körében is nagy népszerűségnek örvend." - fogalmaz Újbuda polgármestere, Hoffmann Tamás.